Reklama zaměřená na děti

Reklama zaměřená na děti

Dokument „Konzumní děti aneb Komercionalizace dětství“ je z roku 2008. Od té doby se techniky, zmíněné v tomto dokumentu zdokonalili, což je děsivé. Zde je citace ze zhruba 23. minuty:

Například se na dětech provádějí mrkací testy. Vytvoří reklamu a pozorují jak často dítě při jejím sledování mrkne nebo odvrátí oči. Když zjistí, že dítě mrká příliš často, provedou v reklamě změny, aby děti více zaujala, aby na ni fascinovaně hleděli. Děti pak skutečně nemohou od reklamy odtrhnout oči. Tíky technicky stále dokonalejším zařízením dokáží tvůrci reklamy vyprodukovat tak přesné typy, barvu a slova, že není v silách dětí jim odolat.

Doporučuji shlédnout. Zde je odkaz (s českým dabingem): https://www.youtube.com/watch?v=kZ6OeOQ5P1c

Napsat komentář